Groepsreis MOTOPLUS Alpenmasters
Wat zou je denken van een rondreis, die start en eindigt bij München (Zuid-Duitsland) en...
Wat zou je denken van een rondreis, die start en eindigt bij München (Zuid-Duitsland) en...
Vanaf € 995,- p.p
Wat zou je denken van een rondreis, die start en eindigt bij München (Zuid-Duitsland) en...
Vanaf € 995,- p.p
Wat zou je denken van een rondreis, die start en eindigt bij München (Zuid-Duitsland) en...
Vanaf € 995,- p.p
Als je erover zit te denken om aan een groepsreis deel te nemen, dan heb je hier vast wel vragen over. Hier lees je wie de deelnemers zijn en hoe er overdag gereden wordt.
De mannen en vrouwen die een groepsreis boeken, houden van de gezelligheid die een groep biedt. Het merendeel rijdt zelf, maar ook duopassagiers zijn van harte welkom en genieten mee van de schitterende tourdagen.
Het aantal deelnemers is beperkt tot een klein gezelschap van doorgaans 8-10 motoren. Massatoerisme zul je bij ons niet vinden.
Ons motto is: vrij rijden! Dus geen verplichting om in één groep te rijden. In de avonduren is er dan tijd voor gezelligheid en kun je de ervaringen met je reisgenoten uitwisselen. Overdag rijd je naar eigen believen alleen, of in spontaan gevormde kleine groepjes gelijkgezinden. Naar eigen inzicht afwijken van deze routes is uiteraard geen probleem. Onderweg kom je elkaar regelmatig tegen tijdens de pauzes, foto-stops of bij het bezoeken van de diverse bezienswaardigheden.
De gemeenschappelijke deler is uiteraard motorrijden en genieten van de overweldigende natuur. En dat doet ieder op zijn eigen manier: relaxed, toeristisch en soms ook wat vlotter. Maar altijd met respect voor de bevolking en de natuur. Lawaaimakers met open uitlaten zijn niet welkom bij THAT Motortours!
Je tourguide zorgt dagelijks voor een briefing van de volgende tourdag. Hier worden de ins and outs van de route, de bezienswaardigheden, het weerbericht etc. besproken. Verder is hij je hulp en toeverlaat bij motorproblemen en andere uitdagingen die je tijdens een motorreis kunt tegenkomen. Hij heeft het nodige materiaal bij zich, waarmee je b.v. bij een lekke band weer snel op pad bent. Verder kent hij de weg die bewandeld moet worden wanneer je motorfiets het laat afweten en is hij getrained in het geven van eerste hulp bij ongevallen.