Onlangs deze reis geboekt en dit is zeker niet tegengevallen. 4 dagen lekker rijden over prachtige wegen en mooie bochtige routes door een prachtig gebied. De routes zijn ontzettend leuk en je bent ook echt wel een hele dag onder de pannen. Het hotel is ook zeker goed, de kamers zijn netjes, het eten is prima en het personeel ontzettend aardig en gastvrij. Er waren wel wat wegwerkzaamheden op de routes waardoor je af en toe eventjes moet omrijden, dit is niet perse een probleem maar de navigatie ging daar niet altijd even lekker mee om. Dit was de eerste keer dat ik op deze manier een motorreis geboekt heb maar ga dit zeker vaker doen. Alles was in de puntjes geregeld waardoor je zelf alleen nog maar hoeft te rijden. Wel een tip, mocht je deze reis willen boeken, boek de 4 daagse variant, is zeker de moeite waard.
Motorreis Westerwald Rheingaugebirge
De Eifel heeft de naam bij motorrijders, maar het Westerwald is minstens zo mooi. Deze...
Vanaf € 250,- p.p